معرفی تشک های بادی روی آب اینتکس
نوشته شده توسط : امیرحسین آقاجانلو

مردم همواره در سفر به دنبال تشک بادی روی آب مناسبی برای استراحت و اوقات فراغت خود بوده اند. و به غیر از این موضوع، کیفیت مناسب تشک و قیمت خوب آن نیز برای آنها بسیار مورد اهمیت بوده است. به همین منظور ما می خواهیم به شما چندین نوع از این تشک های بادی را معرفی کنیم که با برند های intex-bestway-glong-vlong شناخته شده اند.

تشک بادی روی آب طرح ساده و تک رنگ اینتکس 59703 :  یکی دیگر از سری های تشک های بادی روی آب اینتکس بوده است. اینتکس تمامی برند های خود را با استاندارد تولید کرده است. مردم همواره به دنبال تشکی مناسب بر روی آب برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت خود بوده اند. این تشک بادی روی آب با قیمت و کیفیت مناسب خود، توانسته از استقبال خوبی برخوردار شود. در ادامه به ساختار و طراحی این تشک اشاره می نماییم. جنس این تشک بادی از نوع pvc  وینیل طرح چرم بوده و دارای دوام و مقاومت خوب در برابر فشار آب و هوا در دماهای مختلف بوده و استحکام بالای تشک بادی باعث جلوگیری از پارگی و پوسیدگی تشک شما می شود. از دیگر ویژگی های این تشک می شود به شیارهای بر روی بدنه این تشک اشاره کرد که باعث جلوگیری از تعریق بدن شما در زمان استراحت خواهد شد و آرگونومی ساخت این تشک به گونه ای بوده که در زمان دراز کشیدن بر روی آن بدن شخص را کامل پوشش می دهد. این تشک دارای بالش سر خود بوده و دیگر شما نیازی نیست هزینه ی اضافی بابت بالش پرداخت نمایید. این تشک بادی زیبا به خاطر بالش سر خودی که دارد استراحت راحت تری را برای شما فراهم می کند. این تشک بادی روی آب دارای ابعاد طول 183 سانتی متر و عرض 69 سانتی متر و ارتفاع 7 سانتی متری بوده است و وزن این تشک بادی مقرون به صرفه 900 گرم بوده و دارای تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را داشته است. از دیگر خصوصیات ویژه این تشک می توان به ابعاد و وزن سبک آن اشاره کرد که کار شما را هنگام راه اندازی و بسته بندی تشک آسان می نماید.

تشک بادی روی آب طرح سیب زمینی اینتکس 58775 : از دیگر محصولات تفریحی آبی اینتکس بوده است. اینتکس برندی بوده که تمامی کالا های خود را با استاندارد تولید می کند. این تشک بادی روی آب به خاطر طرح جذاب و کیفیت فوق العاده بالای آن، استقبال خوبی را از خود نشان داده است. در ادامه به ساختار و طراحی این تشک می پردازیم. جنس این تشک از pvc  ونینل با روکش چرم بوده است. جنس این تشک بادی روی آب مقاومت و استحکام بالایی در برابر سنگ ریزه و شن و گرد و غبار و غیره را دارد و همچنین در شرایط مختلف آب و هوایی  و تابش مستقیم نور خورشید بر  روی تشک شما مقاومت خوبی از خود نشان داده است. بدنه اصلی این تشک بادی روی آب از دو رنگ اصلی قرمز در پایین و سیب زمینی زرد رنگ در  قیمت بالا تشکیل شده است و به خاطر طراحی و ساختار جذاب خود توانسته که با استقبال خوبی رو به رو شود. کف این تشک باد شو بوده و دارای ضخامت 0.30 میلی متری می باشد. و در ادامه باید گفت که شیار های ایجاد شده بر روی این تشک بادی باعث این امر می شود که بدن فرد هنگام استراحت دچار تعریق نشود و بدن شخص را هنگام استراحت کاملا پوشش می دهد. از دیگر مزایای این تشک این بوده که به خاطر جنس بسیار عالی خود شما می توانید از آن در تمامی فضا های باز و سر پوشیده استفاده نمایید. این تشک دارای ابعاد طول 175 سانتی متر و عرض 132 سانتی متر و ارتفاع 20 سانتی متری بوده است. این تشک بادی روی آب زیبا می تواند تا 100 کیلوگرم  وزن را بر روی خود تحمل کند. این تشک روی آب به خاطر وزن و ابعاد مناسب خود کار شخص را هنگام راه اندازی و بسته بندی آن بعد از استفاده و همچنین جا به جایی آن آسان می نماید.

تشک بادی روی آب بزرگ طرح اسب تک شاخ اینتکس 57281 : از دیگر کالا های بسیار زیبای تفریحات فراغتی و آبی اینتکس می باشد. اینتکس برندی بوده که تمامی محصولات آن دارای برچسب کالا بوده است. این تشک بادی روی آب دارای ابعادی بوده که برای تمامی اعضای یک خانواده تعبیه شده و به خاطر طراحی و ساختار جذاب آن با استقبال بسیار عالی روبرو شده که در ادامه به ساختار و طراحی این تشک بادی روی آب اشاره خواهیم کرد. جنس این تشک بادی روی آب از pvc با طرح چرم بوده و جنس کف آن به صورت باد شو و pvc  دو لایه بوده است. جنس لبه ی این تشک از pvc یک لایه بوده و ضخامت این لایه 0.25 میلی متر بوده است. از دیگر خصوصیات این جنس می توان به ضد تعریق بودن آن به خاطر شیار های روی بدنه در هنگام استراحت شخص و می شود به مقاومت و استحکام بالای آن در شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین مقاومت خوب آن در برابر تابش مستقیم نور خورشید اشاره نمود. نوع ساختار این تشک بخ گونه ای بوده که، اسب تک شاخ دارای رنگ بدنه ی سفید در قسمت رویه و دارای رنگ های صورتی و آبی و قرمز و زرد در قسمت بال و دم اسب و همچنین بال اسب بوده که با قرار گیری بر روی آب جلوه ی خاصی به پیرامون محیط شما منتقل می کند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد. این تشک دارای ابعاد طول 287 سانتی متر و عرض 165 سانتی متر و ارتفاع 165 سانتی متری بوده و دارای تحمل وزن 185 کیلوگرم را دارد. این تشک به خاطر ابعاد و وزن سبک خود کار شما را هنگام جا به جایی  واستفاده از تشک بادی روی آب راحت می کند. این تشک قابلیت استفاده برای دو نفر را دارد و در آخر می شود به این اشاره کرد که این جنس pvc وینیل باعث جلوگیری از پارگی و پوسیدگی تشک بادی شما در برابر سنگریزه و شن وغیره خواهد شد. 

برای خرید این محصولات با مراجعه به فروشگاه اینتکس محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

   

 

      





:: برچسب‌ها: قیمت تشک بادی روی آب , خرید تشک بادی روی آب ارزان , تشک بادی روی آب جذاب ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: